prylnordens.blogg.se

2014-03-04
20:52:43

licensdags!
Nu börjar det närma sig efter nästan 4 månaders väntan!
Licenserna börjar närma sig, med ett litet problem. Polisen vill inte ge mig licens på två dämpare till. Detta trots att jag bara har 2 sen tidigare och den ena har en polare ansökan på!
Aja polisen som dom är, långsamma och hittar på egna lagar och regler!!

Men men det positiva är att min licens på RCC T44 S dämpare kommer då. Det är en specialbeställd RCC dämpare i kolfiber, bygger 15cm framåt och hela 35cm bakåt. Ska bli riktigt roligt att testa skillnaden mot den lilla frontmonterade Aimzonic Compactdämparen jag har!

återkommer med bilder och sammanfattning på upplevelserna av dom två olika dämparna.

Köpte även en ny ammolåda idag då jag lessnat helt på glassbyttorna! Får plats med 100 patroner i och har en lite spec låsning av patronerna så slipper detdär jäkla skramlet av alla patroner. Fördelaktigt pris av ynka 219kr på Wildmark ullared oxå!





over and out//Prylnörden

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: