prylnordens.blogg.se

2013-10-11
22:15:57

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


Kommentarer:
#1: Johan Eldh

Hej Markus

Hittade dig via Älgfugornas herres länk på Facebook. Får jag tipsa om att använda TheGreatWild.com för att öka trafiken till din sida.

Hör av dig till mig om du vill veta mer hur du kan göra.

Svar: Hejsan. Vet inte alls vad det är. Skriver mest bloggen som "dagbok" som är ofentlig. Får gärna skicka mer info angående det så jag kan läsa om det iaf.mvh Marcus
prylnrden.blogg.se

2014-03-05 @ 10:09:28
#2: Johan Eldh

Det är en jaktsida där man kan lägga upp eget material. Så om du skapar en profil och lägger upp dina blogginlägg där också, får du många fler läsare. The Great Wild hade över 30 000 besökare i februari...

Kontakta mig på min email om du vill ha hjälp att komma igång.

Svar: Okej såpass. Försökte gå in men det sket sig då min webbläsare inte fungerade med sidan. Och byta webbläsaren i telen har jag tyvärr varken ork eller kunskap om att fixa.
mvh
prylnrden.blogg.se

2014-03-05 @ 19:06:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: